Smoki
- zamieszkują małą wyspę na uboczu krainy Ruby jednak można je spotkać na całej planecie i nie są przywiązane do jakiejś krainy.
- istnieje sześć specjalizacji głównych smoków: Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia, Światło i Mrok. Jest to główna umiejętność smoka, która może objawiać się w różny sposób (w przypadku smoka wody może on również manipulować lodem). Dwie ostatnie umiejętności są rzadkie i u każdego osobnika działa ona inaczej.
- Smoki oddziałują na zasadzie Yin i Yang. To znaczy, że każdy ma swoją drugą część posiadającą przeciwną umiejętność (woda-ogień, powietrze-ziemia, światło-mrok). Śmierć jednego kończy się z reguły śmiercią innego, jest ona również najcięższą częścią żywota smoka.
- Wszystkie smoki mogą latać (mimo tego, iż czasami nie mają skrzydeł) oraz ziać ogniem. Czasami też - jeśli umiejętności smoka będą bardzo zaawansowane - może on nie tylko ziać ogniem, ale też w pewnym stopniu odpowiednikiem swojej specjalizacji.
- Tylko smoki, lub ich potomkowie mogą zmieniać formę wyglądu.
- Z reguły smoki są skryte, tajemnicze i nieufne, jednak zdarzają się wyjątki
✦✧✦✧✦
Syreny
- Ich ogony mają wzory pasujące do kamieni szlachetnych, którymi nazwane są krainy Mitrii
- Zamieszkują morza i oceany, nie są przywiązane do żadnej krainy
- są zdolne do używania magii i jest ona związana głównie z wodą
Rusałki
- słowiańskie pochodzenie
- duchy kobiet, które umarły gwałtowną śmiercią
- z zamiłowaniem do topienia młodych mężczyzn
- żyją tylko w rzekach i jeziorach
- wiadomo, że mają zielone włosy, podobne do roślin wodnych
- pojawiają się tylko w nocy
Meluzyny
- syreny, które żyją wśród ludzi, ale w czasie kąpieli i kąpieli swoich dzieci powracają do swojej postaci z dwoma ogonami
- często są to duchy pobliskich jezior lub rzek
- francuskie pochodzenie
Siren
- mitologia grecka
- mają ciało ptaka i kobiecą głowę
- swoją piosenką zwabiają żeglarzy na zagładę
- mają moc proroctwa
Moruadh (Merrow)
- syrenka irlandzka
- znana z zielonych włosów i błoniastych palców
- miłość do muzyki
- charakterystyczna czerwona czapka - w przypadku kradzieży, postanawia zamieszkać ze złodziejem i nęka go do czasu zwrócenia jej skradzionego przedmiotu
Ben-varrey
- mieszkają na wyspie
- znane z tego, że błogosławią tych, którzy są dla nich dobrzy dobrobytem, darami, a nawet lokalizacją skarbu
Aicaya
- syrenky karaibskie
- istoty, które stają się syrenami, gdy są wyrzucani ze swojej społeczności i udają się do morza
Amabie
- japońskie syreny
- z ptasimi torsami, trzema nogami i łuskami
- są obdarzone darem proroctwa - zwykle przepowiadają obfite zbiory lub epidemie
Ningyo
- „ryby z ludzką twarzą”
- znane ze złotych łusek
- złowione przynoszą złą pogodę i nieszczęście, ale kiedy je się ich mięso, konsument otrzymuje młodość i piękno, a nawet ponadczasowość
Finman / Finwife
- magiczni zmiennokształtni, którzy przebierają się za stworzenia morskie lub rośliny, aby zwabić ludzi
- w przeciwieństwie do większości syren porywają ludzi z brzegów, aby byli ich małżonkami lub sługami
- kochają biżuterię i monety, zwłaszcza srebro
- nie znoszą siebie nawzajem; wolą towarzystwo innych gatunków
Sirena Chilota
- uważane za najbardziej przyjazne syreny, dbające o wszystkie ryby i ratujące utopionych żeglarzy, aby przywrócić im życie
- znane ze swojego ludzkiego piękna i młodości
- według legendy są dzieckiem człowieka i „króla mórz”
- ich łzy to potężna substancja
- z mitologii chilijskiej
Cecealia
- czasami nazywane „czarownicami morskimi”
- są w połowie ludźmi i pół ośmiornicami
- wywodzi się z mitologii rdzennych Amerykanów i Japonii
Sirena / Siyokoy
- filipińska wersja syreny
- znane są z ochrony wód przed najeźdźcami
- na lądzie mają nogi pokryte łuskami i błony między palcami
Sea Mither
- mitologia szkocka / orkadyjska
- duch, który uosabia morze wiosną i latem
- walczy na wyspach, wykorzystując burze
- postać matki dla całego życia wodnego
Ceasg
- słodkowodna syrena
- pół-łosoś
- schwytana, miała spełnić trzy życzenia
- czasami nazywany maighdean na tuinne (panna fal) lub maighdean mhara (panna mórz)
- szkocka mitologia
Selkie
- różnią się od typowych syren, ponieważ nie są zimnokrwiste
- mają ciało foki w wodzie i są ludźmi na lądzie
- w legendach ich skóry są często kradzione i trzymane przez rybaków jako małżonki lub stają się kochankami żon rybaków
✦✧✦✧✦
Zjawy
Demony
- istota występująca w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach
- zajmuje pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową
- istota o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich
Banshee
- w mitologii irlandzkiej zjawa w kobiecej postaci
- najczęściej zwiastująca śmierć w rodzinie swoim lamentem/krzykiem
- ślepa
Anioły
- istota posiadająca co najmniej jedną parę ptasich skrzydeł
- niezwykle pomocne, opiekuńcze duchy
- dzielą się na 9 rodzajów:
- Serafini - górują miłością nad innymi chórami
- Cherubini - pełne wiedzy
- Trony - wyróżniają się posłuszeństwem
- Panowania - regulujące anielskie obowiązki
- Moce (Cnoty) - przypisuje się im moc czynienia cudów
- Potęgi (Władze) - powstrzymujące wysiłki demonów
- Zwierzchności (Księstwa) - kierujące państwami i narodami
- Archaniołowie - spełniają najważniejsze zadania
- Aniołowie - Opiekunowie ludzi
Jędza
- wysoka, chuda, pomarszczona baba
- czarne oczy, bezzębne usta
- posiada jedną bydlęcą nogę
- mieszka w lasach w ruchomym domku na kurzej stopie
- długowieczne i niezwykle mądre
- kochają mięso lecz znają się na ziołach
Boogeyman
- ze szkockich wierzeń
- istota o nieokreślonym kształcie
- najczęściej czarna masa o przerażającym uśmiechu
Dame Blanche
- ubrane na biało duchy kobiece
- z folkloru Francji
- są bladymi kobietami ubranymi w białe suknie
- uwielbiają tańczyć
Nukekubi
- demon z mitologii japońskiej, którego głowa mogła oddalać się od ciała na nieograniczoną odległość i żyć własnym życiem
- głowa często latała na zewnątrz i polowała na owady
Rokurokubi
- demon z mitologii japońskiej, którego głowa mogła oddalać się od ciała na nieograniczoną odległość
- jedynym ograniczeniem jest szyja, która w razie przecięcia kończy się śmiercią potwora
- niezwykle wścibskie
- lubią szpiegować
Cienie
- stworzenia, których ciała są ciemną masą
- podobne co cieni
- prowadzą nocny tryb życia
- nie atakują, jeśli nie ma do tego podstaw
Niewidzialni
- humanoidalne istoty, których ciała są niewidzialne dla większości gatunków Alingei
- jedynymi gatunkami mogącymi widzieć Niewidzialnych są Banshee, Elfy i Wróżki
- mają długie palce zakończone szponami
Kania
- mieszkają na obłoczkach
- piękne niewiasty
- fałszywie uprzejme
- mają skłonności do kpin
Wiły
- skrzydlate dziewczęta o niemal przezroczystych i nagich ciałach
- potrafią przyjmować formę koni, łabędzi, sokołów czy wilków
- mogą zamieniać się w wiry powietrzne
- spędzają czas w gromadach, siedząc na obłokach i kontrolując je
- kapryśne
- dar jasnowidzenia
- dzielą się na 4 rodzaje
- Samowiły - lasów
- Zagorkinie - gór
- Brodarice - rzek i jezior
- Oblakinie - obłoków
Deogeny
- duchy stworzone z mgły
- polują w lesie
Brzegina
- zielonowłosa
- mieszkają w pobliżu górskich rzek i potoków
- strzegą skarbów
- przyjaźnie nastawione do innych ras
- odziane w zwiewne szaty
Dola
- demon opiekuńczy
- zajmuje się dziećmi - opiekunka najmłodszych
Dworowy
- mały dziadek
- ubrany w wytartą sukmanę
- dogląda bydła, pomaga w pracach polowych
Huldra
- postać z skandynawskich wierzeń ludowych
- postać pięknej kobiety z długimi włosami i krowim ogonem
- mieszkają w lasach, górach i nad wodą
- pomagają ludziom pracującym w lesie lub na wodzie
✦✧✦✧✦
Baba
- zajmują się leczeniem i odmawianiem uroków
- zbierają zioła
- sporządzają maści i eliksiry
- często odbierają porody
Grochowa
- odziane w wysuszone pęki grochowin
- łubinowe badyle zamiast włosów
- często spotykana na polach obsadzonych grochem lub peluchą
Wodna
- żyją nad brzegiem rzek i jezior
- postarzona rusałka
Jagodowa
- suknia spleciona z leśnych roślin
- wiecheć ziół zamiast włosów
- zbierają jagody i grzyby
Cmentarna
- snuje się w okolicy cmentarzy
- łapy uzbrojone w pazury
- garbata
- kolce na plecach
Południce
- złośliwe i mordercze
- z wierzeń słowiańskich
- młode lub stare kobiety o bladych ciałach
- owinięte w białe płótna
- miały długie, rozpuszczone w nieładzie włosy
✦✧✦✧✦
Nimfy
- Aurae (Aury) - winds - w postaci jesiennych liści
- Nepheles - clouds - w postaci skroplonej pary wodnej
- Asteriae (Asterie) - stars - w postaci maleńkich światełek
- Nereides (Nereidy) - seas - w postaci morskiej wody
- Naiades (Najady) - rivers and streams - w postaci błękitnej wody
- Oceanids (Okeanidy) - water - w postaci niebieskiej wody
- Dryades (Driady) - trees and forests - w postaci zielonych liści
- Anthousai - flowers - w postaci płatków kwiatów
- Alseids (Alseidy) - groves and glens - w postaci mchu
- Leimakids (Lejmoniady) - meadows - w postaci traw
- Orestiads (Oready) - mountain - w postaci drobnych kamyczków
- Lampads - underworld - w postaci smoły
✦✧✦✧✦
Krasnoludy
- niższe od człowieka, silne, krępe i dobrze umięśnione humanoidy
- pierwotnie żyjące w kopalniach (zazwyczaj złota)
- w boju najchętniej używają toporów lub młotów
- zawsze noszą długie brody, najczęściej splecione w fantazyjne warkocze
- niezdolne do opanowania tajników magii, ale potrafiące stworzyć maszyny lub urządzenia napędzane magią
✦✧✦✧✦
Enitry
- gatunek stworzony przez jednego z autorów serii
- mają więcej niż dwoje oczu (często o różnych kolorach; maksymalnie do 5) i spiczaste uszy
- posiadają dwie pary rąk
- panuje u nich wojna domowa
- mogą nauczyć się władać magią
- doskonałe w walce bronią
✦✧✦✧✦
Elfy
- spiczaste uszy
- długowieczne
- związane z naturą i lasem
- uzdolnione magicznie i zielarsko
- piękny wygląd
- długie włosy (najczęściej blond lub srebrzyste albo czarne);
- piękny i melodyjny głos;
- niezrównane umiejętności łucznicze;
- bardzo dobrze rozwinięte zmysły;
- charakterystycznie wyższe od większości stworzeń
Mroczne Elfy
- uzdolnieni kowale
Słoneczne Elfy
- jubilerzy
- zielarze
✦✧✦✧✦
Gobliny
- z brytyjskich baśni i legend
- istota zła lub jedynie złośliwa, zazwyczaj brzydka i groteskowa
Hobgoblin
- w ludowych baśniach
- przyjazny lub zabawny goblin
- mają jedną lub dwie stopy wzrostu, są owłosione i nagie – czasem noszą brązowe ubrania
- są domatorami i rzadko wychodzą na zewnątrz
- przyjazne, brzydkie, marudne, zdradzieckie, jowialne, groteskowe i skłonne do robienia psikusów
- zaczepiane, stają się wredne.
✦✧✦✧✦
Trolle
- ze skandynawskich wierzeń ludowych
- stworzenia bardzo stare, brzydkie, złośliwe i mało inteligentne
- niektóre trolle ze starości porastają lasem
- zajmują się wydobyciem i gromadzeniem srebra, złota oraz kosztowności
- są bardzo chciwe i skąpe
- nie znoszą światła słonecznego, dlatego pojawiają się wyłącznie w nocy; troll, który na czas nie schowa się przed promieniami słońca, zamienia się w kamień
- specjalizują się w magii wody i kamieni
✦✧✦✧✦
Wróżki
Kwiatowe
- ich ubrania przypominają kwiaty
- kolorystycznie są podobne do kwiatów, którym patronują
- pachną niczym kwiaty
Grzybkowe
- mają kapelusze wyglądające jak poszczególne grzyby
- nie posiadają skrzydeł
Owadzie
- ich skrzydła odpowiadają skrzydłom owadów
- ubrane w inspiracji do swoich skrzydeł
Asrai
- wodne wróżki
- z folkloru angielskiego
- mają setki lat, jednak dalej wyglądają jak młode dziewczęta
- błony pomiędzy palcami rąk i stóp, a także duże skrzydełka
- zamieszkują najróżniejsze wodne zbiorniki
- piękne, skromne, nieśmiałe i zwinne
Bluecap
- malutkie, niebieskie płomyczki
- z angielskiego i szkockiego folkloru
- zamieszkują kopalnie
- jeśli górnicy traktują je z szacunkiem, bluecapy pomagą im odnaleźć rzadkie i kosztowne minerały
- bardzo pracowite
Pixie
- w brytyjskim folklorze
- małe postaci obdarzone magiczną mocą
- ze spiczastymi uszami, w zielonym stroju i spiczastym kapeluszu
Dullahan
- bezgłowy jeździec
- z mitów irlandzkich
- boją się złota
- potrafi otworzyć każdy zamek
Thriai
- posiadają górną część ciała człowieka, zaś dolną pszczoły
- przepowiadają przyszłość z kamieni poprzez wrzucanie małych kamyków do urny
✦✧✦✧✦
Skrzaty
Krasnale
- przyjazna ludziom istota
- wyglądem przypominają małych ludzi
- w szpiczastych czerwonych czapeczkach
- opanowały do perfekcji magię teleportacji
Skarbnik
- podziemne istoty
- strzegą skarbów
- często spotykane w kopalniach
- niski, siwy dziadek
Klabaternik
- zamieszkują duże, ładowne okręty
- skrzat opiekuńczy
- pilnuje przestrzegania prawa morskiego
Julki
- dobroduszne karzełki
- cenią sobie prywatność i w zamian za szacunek oferują jedzenie
- żyją w jamach wydrążonych kurhanach
✦✧✦✧✦
Wielkie Stopy
Yeti
- mieszka wysoko w górach
- jest to wysoka postać o humanoidalnych kształtach pokryta gęstym, białym futrem
Sasquatch
- mieszka w lasach iglastych
- jest to wysoka postać o humanoidalnych kształtach pokryta gęstym, czarnym lub brązowym futrem
✦✧✦✧✦
Giganty
Olbrzymy
- zwany także wielkoludem
- istota podobna do człowieka, lecz o wiele od niego większa
Cyklopi
- w mitologii greckiej
- olbrzymy z jednym okiem pośrodku czoła
- zajmują się pasterstwem i budową ogromnych murów
Licho
- przyjmują postać bardzo wychudzonej, starej kobiety z jednym okiem
✦✧✦✧✦
Posągi
Gargulce
- potworne posągi z kamienia
- posiadają skrzydła, rogi, długie kły i ogony zakończone najczęściej szpikulcem
Kariatydy/Atlanty
- podpora architektoniczna w kształcie postaci kobiecej/męskiej, dźwigającej na głowie (podtrzymującej) element architektoniczny budowli
- pełnią funkcję kolumny
- mogą jednak się przemieszczać ze swojego miejsca
Porcelanowe lalki
- postacie ludzkie
- ich ciało i włosy zrobione jest z porcelany
- uwielbiają wielowarstwowe kreacje - zapewniają im ochronę przed częstymi urazami
Popiersie
- jedyne posągi pozbawione możliwości chodzenia
- mają postać wyłącznie głowy i ramion
Ozyriaki
- kamienny filar posągowy w postaci mumii
Zbroje
- humanoidalne postaci będące żywą zbroją
- zazwyczaj pełnią rolę strażników
- pomimo pustego środka, sprawiają wrażenie dobrodusznych
✦✧✦✧✦
Zwierzołaki
Wilkołaki
- człowiek, który przemienia się (z własnej woli lub wskutek klątwy) w wilka lub postać będącą połączeniem tego zwierzęcia z człowiekiem
- jego moc wzrasta w czasie pełni księżyca
- żyje w stadach, ale zdarzają się samotniki, które zostały wygnane z watahy
Kotołaki
- hybryda człowieka i kota
- owłosiony, z długim ogonem i ostrymi pazurami
- charakteryzują się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka
Kitsune
- postacie ludzkie o 9 lisich ogonach i lisich uszach
- potrafią się zmieniać w lisy
- z japońskich mitów
Satyry
- istoty silnej budowy
- górną połowę ciała miały ludzką, dolną – zwierzęcą
- przedstawiano je ze zmierzwionymi włosami, płaskim nosem, spiczastymi uszami
- kozi lub koński ogon
- uwielbiają muzykę, wino, taniec
- grają na fletni, cymbałach i kastanietach
- uwielbiają tańczyć z nimfami
Centaury
- w mitologii greckiej
- pół ludzie, pół konie - górna część ich ciała (tułów, głowa, ręce) jest podobna do ciała człowieka, natomiast dolna ma kształt konia
- łatwo się upijają
- doskonale znają się na biznesach
Harpie
- mają piękne, długie włosy
- mają tors kobiet, skrzydła zamiast rąk i ptasie nogi
Sirin
- Mają głowę i piersi pięknej kobiety, zaś dół ptaka
- posiadają ciemne, nawet czarne skrzydła
- śpiewają pieśni, mówiące o szczęściu i przyszłości
- są wrogo nastawione do innych ras
- symbol smutku, cierpienia i rozpaczy
- z rosyjskich podań
Alkonost
- duży ptak o jasnych piórach z głową pięknej kobiety
- potrafią pięknie śpiewać
- z rosyjskich podań
Gamajun
- ptak z głową i piersiami kobiety
- śpiewają hymny
- potrafią przepowiadać przyszłość tym, którzy umieją słuchać i są otwarci na tajemnice
- wie wiele o świecie, o jego powstaniu, o bogach, ludziach, potworach czy zwierzętach
Anansi
- pół-człowiek pół-pająk
- mądrość i przebiegłość, oszustwo
Sfiknsy
- lew z ludzką głową i ptasimi skrzydłami
Strzygi
- posiadają dwa serca i dwa szeregi zębów
- krzyżówka człowieka i sowy
- mają nieproporcjonalnie dużą głowę względem ciała, czerwone ślepia i szpony zbliżone do ptasich
- szybkie, zwinne i silne
Nocnice
- uwielbiają czesać szyszkami swoje skudłacone włosy
- mają błoniaste skrzydła, trójpalczaste stopy i długi, cienki ogon
- nocne stworzenia
Kappa
- hybryda żółwia i człowieka
- posiadają dziób i palce połączone błoną
- wierzch ich głowy jest łysy, wgłębiony i otoczony wianuszkiem z zielonych włosów - posiadają tam miskę, wypełnioną magiczną wodą, która daje im siłę
- są pokryte łuską, mają skorupę na plecach, a ich skóra jest żółtego lub niebieskiego koloru
- bardzo złośliwe
- naiwne
- boją się ognia
Reptilianie
- humanoidalne gady
- zdolne do upodobnienia się wyglądem do ludzi, ale są dużo od nich większe
- skóra pokryta łuskami
- stożkowata czaszka
- zielone oczy z wąską źrenicą (szczelinową lub łezkowatą)
- zredukowane uszy lub ich brak
- trójpalczaste ręce, czasem z pazurami
- wysunięta szczęka
- ogon (niekiedy jego brak lub chowający się w ciele)
- mieszkają pod ziemią
Lamassu
- bóstwo asyryjskie
- przedstawiane jako skrzydlaty byk z głową człowieka
- jego głowę zdobi tiara z rogami
- duch opiekuńczy
Czart
- pół człowiek, pół kozioł
- zamieszkują bagna, lasy i nadrzeczne łozy
Gorgony
- mitologia grecka
- zamiast włosów mają jadowite węże
- ze szponami, ostrymi kłami
- część z nich mogą mieć skrzydła lub wężowy ogon zamiast nóg (wszystko zależy od miejsca zamieszkania)
- ich spojrzenie zamienia w kamień (dlatego część z nich nosi opaski na oczy lub okulary)
✦✧✦✧✦
Wampiry
- długowieczne
- mają długie kły, którymi wgryzają się w ciało ofiar
- praktykują bardzo tradycyjny odłam magii
Czarne Wampiry
- piją krew ssaków
- rani je światło słoneczne
- mają ciemne włosy i czerwone oczy
- praworęczne
Białe Wampiry
- piją soki roślinne
- rani je metal
- mają jasne włosy i zielone oczy
- leworęczne
✦✧✦✧✦
Plantoidy
Ent/Entiany
- ogromne istoty strzegące lasów, łąk lub ogrodów
- wyglądem przypominają drzewa
- ich skóra jest gruba i przypomina korę
- mają około 14 stóp wzrostu (około 4,27 m)
Leszy
- mężczyzna o nienaturalnie bladej twarzy
- z wierzeń słowiańskich
- potrafią zmieniać się w zwierzęta leśne
Alraune
- pół-kobieta pół-kwiat
- górna część jej ciała jest ludzka i zwykle ma zielony kolor, zaś dolna jest wielkim kwiatem
✦✧✦✧✦
Półmartwi
- nie są przywiązane do żadnej krainy
- elementy ich ciała zrobione są z kryształu krainy, z której pochodzą
Szkieletory
- żywe szkielety ludzkie lub zwierzęce
- często posiadają piękne malunki na czaszce
- z wierzeń meksykańskich
- nie używają magii
Zombie
- ludzkie ciało w czasie rozkładu
- mało rozumne
- często wykorzystywane przez inne rasy
- nie używają magii
Duchy
- ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym
- półprzezroczysta postać
- zawieszona między światami
Voodoo
- małe laleczki przekłute igłami
- mają koraliki zamiast oczu i usta uszyte z nici
- mogą przywiązać się do jakiejś istoty i stać się ich prywatnymi "duszkami"
- kiedy coś złego dzieje się voodoo, wówczas to samo odczuwa przywiązana do niej istota
- używają szeroko pojętej magii
Dżinny
- duchy powstałe z czystego ognia bez dymu
- posiadają nadnaturalną potęgę i są niewidzialne
- mogą przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora)
- mieszkańcy pustyni
- wywodzą się z wierzeń arabskich
- dzielą się na dobre i złe
- złe dzielą się na 3 rodzaje:
✦✧✦✧✦
Żywiołaki
Sylfy
- żywiołaki powietrza
- duchy
- czasami mogą się wydawać niewidzialne
Ondyny
- zamieszkują jeziora i rzeki
- żywiołaki wody
- ich stroje i włosy uplecione są z wody
- istota o niewielkim wzroście
- żywiołaki ziemi
- mieszkają zazwyczaj pod ziemią
- promienie słoneczne zmieniają je w kamień
- obdarzone wysokimi zdolnościami technicznymi
- posiadają wyjątkową pamięć
- bardzo strachliwe, wierzące że wszystkie inne rasy pragną wykorzystać je do swoich celów
Salamandry
- żywiołaki ognia
- istota o wyglądzie humanoidalnej salamandry
- mają cechy salamander
- potrafią manipulować ogniem
✦✧✦✧✦
Katmantry
- mają przezroczystą skórę, przez którą widać same kości
- pozostałe narządy są niewidoczne (część z nich również jest przezroczysta)
- władają potężną siłą magiczną
- są związane z naturą i żywiołami
- posiadają ogony (mogą przybierać różne formy w zależności od osobnika)
Komentarze
Prześlij komentarz